X-RayDental facebook X-RayDental google plus

Fona Laser

Nowoczesny, przenośny laser stomatologinczy FONA jest innowacyjnym urządzeniem z szerokim zastosowaniem do opracowywania, koagulacji, leczenia i cięcia tkanek miękkich.

Niezależnie do czego będzie używany – chirurgia, implantologia, periodontologia lub endodoncja – lekarz będzie w stanie zaoferować swoim pacjentom delikatne, bezbolesne i szybkie leczenie.

Terapia laserowa to technologia leczenia XXI wieku, która zwiększa pozytywne relacje z pacjentami.

Laser stomatologiczny FONA to prosta, intuicyjna obsługa (menu w j. polskim), szeroki zakres terapii, wysoka precyzja zabiegu, doskonalsze i szybsze rezultaty, niskie koszty leczenia oraz wzmocnienie wizerunku Państwa gabinetu.

Laser Fona umożliwia lekarzowi gwarancję osiągnięcia wielu kluczowych efektów leczenia w Periodontologii, Chirurgii, Implantologii, Endodoncji, Dezynfekcji m.in. takich jak:

● tamowanie krwawienia w trakcie zabiegu, przyspiesza proces gojenia i regeneracji tkanki (hemostaza),
● lepsze pole widzenia i wzrost precyzji pracy, co przekłada się na pozostawianie minimalnych blizn
   pozabiegowych

● usuwanie opyszczek, aft i zmian na błonie śluzowej w obszarze jamy ustnej
● ograniczanie strat tkanki, lepsza koagulacja, stymulacja i szybsza regeneracja
● odsłanianie ukrytych implantów,
● minimalizowanie opuchlizny w trakcie zabiegu,
● eliminuje ryzyko infekcji I-go i II-go stopnia,
● usuwanie zmian bakteryjnych,
● minimalizuje ból przy zabiegu,
● odczulanie,